Algemene voorwaarden 

 

Afspraken moeten bij afwezigheid uiterlijk tot 24 uur voor het tijdstip van de behandeling telefonisch geannuleerd of verplaatst worden (een duidelijk ingesproken voicemailbericht met naam, telefoonnummer, datum en tijdstip van afspraak volstaat). Houd u er rekening mee dat u alleen binnen kantoortijden (op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur) een afspraak kunt wijzigen of annuleren. De feestdagen, het weekend en praktijksluiting rond kerst vallen hier dus buiten. Voor het annuleren van afspraken op maandag geldt dat dit dus uiterlijk op vrijdag dient plaats te vinden. Bij niet annuleren, annuleringen die niet telefonisch plaatsvinden en bij annuleringen die niet tijdig plaatsvinden, zal de afspraak in rekening worden gebracht. Deze kosten zijn niet bij de verzekeraar te declareren.

 

In verband met COVID-19 is het mogelijk om ook op het laatste moment de afspraak nog om te zetten naar een consult middels beeldbellen. Op deze manier hoeven wij u geen rekening te sturen voor een gemiste afspraak en kan de afspraak gewoon doorgaan. 

Zie voor de regeling de algemene voorwaarden. 

 

No Show

Afspraken kunnen tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de afspraak kosteloos telefonisch worden geannuleerd. Houd u er rekening mee dat u alleen binnen kantoortijden een afspraak kunt wijzigen of annuleren. De feestdagen, het weekend en een eventuele tijdelijke praktijksluiting vallen hier buiten. 

Per 1 januari 2022 geldt een no show tarief van 100 euro. 

 

2022

In onderstaande documenten vindt u meer informatie over de kosten en vergoedingen in 2022. Per 1 januari 2022 is het zorgprestatiemodel ingevoerd. De tarieven die hierbij in rekening worden gebracht vindt u in de standaardprijslijst 2022. 

Wij leveren per 1 januari 2022 ongecontracteerde zorg. 
Dit betekent dat u de zorg volledig vergoed krijgt, wanneer u een zuivere restitutiepolis afsluit.

In 2022 zijn dit de zuivere restitutiepolissen:
ASR
-De Amersfoortse: Eigen Keuze 
Achmea
-Zilveren Kruis Achmea: Basis Exclusief
-FBTO: Basis Vrij 
-Stad Holland: Basisverzekering 
VGZ
-IZA=VGZ: Eigen Keuze
-IZZ=VGZ: Restitutie
-UMC Zorgverzekeraar: Eigen Keuze
-United Consumers=VGZ: Eigen Keuze
-Univé: Zorg Vrij
-VGZ: Eigen Keuze
-Zekur: Gewoon Zekur Vrij
Menzis (Let op! U dient vooraf een machtiging aan het vragen bij de zorgverzekeraar indien er sprake is van Verslavingsproblematiek, dit kan betekenen dat u geen toestemming krijgt om bij ons in behandeling te komen dan wel blijven)
-Menzis: Basis Vrij
-PMA=Menzis: Basis Vrij 
CZ (Let op! U dient vooraf een machtiging aan te vragen bij de zorgverzekeraar, dit kan betekenen dat u geen toestemming krijgt om bij ons in behandeling te komen dan wel blijven)
-CZ: Zorg-keuze-polis
-IZZ=CZ: Zorg-keuze-polis
-Aevitae-Eucare: Restitutie

Indien u een natura- dan wel combinatiepolis heeft, is het percentage dat u vergoed krijgt afhankelijk van de polisvoorwaarden van uw verzekering. 

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te informeren met betrekking tot de zorgverkering. U kunt geen rechten ontlenen aan dit advies en wij adviseren u dan ook om altijd voorafgaand aan uw behandeling bij uw zorgverzekeraar te controleren wat u vergoed krijgt.